Får man skämta om sånt?

Idag gjorde jag en Obama. Det vill säga: jag klättrade från neger till president när vi spelade kort.

Stockholmsresan

Återsåg kära Stockholm en snabbis i måndags!


Spelade kort med USAs förre president


Åt godis


Sanna och Sarah var med.


Utställningen från Kina vi åkte dit för - spenderade kanske en halvtimme på det och resten på shopping.
Undrar om dom alltid är nakna i Kina?



Ska det vara Kina så ska det!


Kineser


Paus från den lilla shoppingen. Jag blev besviken, min plånka blev glad.

The hardest part of letting go

Går för tillfället igenom samma känslor från i somras.
Men jag klarar det här också. Jag vet det.

I wish

Du vet att verkligheten är inte alltid så verklig.

Sommaren tvåtusentio och fram tills nu har varit den värsta tiden i mitt liv. Jag har förlorat vänner, en pojkvän och en farfar och i och med det också en bit av mig själv.

Ett sommarlov är en kort tid för så mycket skit, och det är mer än vad en människa kan ta. Det är mer än vad jag kan ta. Jag trodde däremot att jag hämtat mig från dessa bravader men jag insåg för ett par dagar sen att det har jag inte. Jag missade det viktiga, att sörja, att älta. Jag hoppade över den punkten för att försöka gå vidare så fort som möjligt så jag skulle slippa smärtan. Men verkligheten kommer ifatt alla någon gång, och min verklighet har aldrig varit så verklig som den är nu. Eller overklig för den delen.

Nu tänker jag absolut inte ligga hemma och gråta och skit. Aldrig i livet. Men jag behöver inse att livet inte är så jävla hemskt alltid. Och hur det ska gå till är jag osäker på. Men tid är viktigt. Som jag känner nu vill jag vara för mig själv ett par dagar och ägna mig åt sånt som jag mår bra av.

Usch. Jag hatar att visa mig svag. Kände bara att det här inlägget behövdes för att folk ska få en förklaring ifall jag väljer att vara för mig själv.

Måste hitta tillbaka till riktiga Malin igen, för den jag är nu är långt från den Malin folk är vana vid.

.

"Jag vet hur man dövar ensamheten, jag vet hur man kastar allt man har. 
Jag vet hur man flyr från den här planeten, men inte hur man stannar kvar."

Inte i form nånstans. Hade jag kunnat hade jag bytt liv.

Lördag

Helgen var galen. Men man måste leva galet om man ska lära sig nått, right?


Förferre med våghals. Då får man göra crazy grejs, som att bita i sin strumpa och ringa taxi och säga att man glömt ens morfar i en taxibil. Fast där gick min gräns.


Söta Sanna


"Du är blind en kvart framöver"


Sanna blind, spårade ur.


Sen kom inte kameran fram förrän på efterfesten. Så efter ett besök hos Danni, en tur på Wasa och en cykeltripp i regnet ser man ut såhär.

Falun

Granny goes street i bilder

Sarah fejksmilade

 

Vi röjde på Hoffmaestro

 

Vi stod längst fram på Hoffmaestro

 

Vände mig bakåt på Hoffmaestro, och vem står där om inte Elin! Hade inte sett henne sen Rockweekend 2009. Blev kramkalas

 

Härliga bilden. ♥

 

Ja och sen, som vanligt, kommer det barnförbjuda, mycket o-charmiga bilder.
Och vuxenförbjudna också för den delen.

RSS 2.0