Mycket svårt

Har ett stort beslut att fatta.

Promenad eller pizza?

Så här ska det vara

Jag är så glad, så glad så jag måste sjunga ut det! Så här sitter jag och skrålar i min ensamhet. Ber om ursäkt till grannar och förbipasserande, men jag mår så jävla BRA!!

Good times

 

Jag har inte ätit något idag så jag sitter och drömmer mig bort till tacos, pizza, hamburgare... Eller som bilden visar, gyros. mmmmuuuumma

cocoo.se

Alla borde ha en

Vad som gör mig lycklig idag?

Min nostalgilista på spotify
.

Säg hej till mina nya vänner




Finbesök av kejsaren av turbanlandet med fru

Granny goes street, Malin goes langos

Mimikry, Hoffmaestro och Kapten Röd i all ära.
Men på Granny goes street i Falun nästa lördag är det langosen jag kommer ägna mig åt.

Färnäs kan det där med att ha kul

Vad som såg ut att bli årets tråkigaste kväll blev istället årets bästa (nästan). Igår alltså.

Och då har man ju inte tid att blogga.







Jag ska, jag ska, jag ska...



men vad ont, vad ont, vad ont!

Last words

You're going too fast, you're gonna crash, but you know you'll survive.

Natti.

Det enda som räknas

Första dagen gick bra minsann. Vi fick bullar!

Hej då sommarlov!

Off to school om ett par minuter. Känns bra. Samtidigt inte. Sista året är det nu, kommer nog bara överleva genom tanken på studentveckan.

Nåväl. Mina planer på att bli en storbloggare får jag sätta i verket när jag kommer hem istället.


Kommer sakna dig sommar

Hej hopp!

Malin, med blogg, igen? Ja det verkar så! Då får vi se hur länge det här håller.

Spännande.

RSS 2.0