Inspirerad av twister.

Glassig outfit va? Tänk att glassa runt i den här i vår. Kanske äta glass samtidigt.


Iskallt alltsååå.

Nä men hallå, vem skulle inte bli glad av denna outfit i vår?

Du har sett drömmar rasa ner och du vet hur munnar ler

Kvällen före dagen efter


Spelade våghals. Vågat av oss. Fick ringa någon och säga att jag var naken, det var så spännande så det kittlade i magen! Ehehe


Elinor och Emma-tvåtjufemma


Lilla Sarah.


Emma och så ett gäng punkjävlar, jojo minsann.


Tummen upp för knugen!


Mer knug


Sofiero i ett Prippsglas. Vågat återigen.


Sanna-banana och hon till höger har jag ingen aningom vem det är alltså.


Elinor och den där bruden igen. Ganska nice måste jag säga.


Paartypeople!


Och så några fler partysugna ungdomar.


Har x antal bilder på denne herre. Hmm?
Obevakad kamera bäddar för en skrattfest dagen efter!

Just sometimes need a push

Analys av bild

Det här var i somras nån gång. Det vet jag, för jag är så brun.

Ser ni? Serni??

Annat nuförtiden, hua.

Sen hade jag jättemycket fräknar också, så jag vet att jag var brun. Och full. Det ser jag på ögonen. Och munnen talar om att jag drack min favorit, breezer vattenmelon.

Men jag undrar vad jag gjort på fingret, då jag tydligen behövde TVÅ plåster. Rymmer mitt lilla finger ens två plåster? Tydligen.

Och vart är mina ögonbryn? Huh?

Och glömde jag måhända att sola ansiktet i somras?

Peace and lots of love

Looks like det är jättevärt att åka på Peace and Love i år. Och ska jag vara ärlig var det något som fattades när jag inte åkte dit förra sommaren.

 

De röda strecken är band som måste ses oavsett promille i kroppen. De blåa är helt okej de med!

 

Det turkosa? Ja, det är för Sarahs skull.

 

John Lemon hjärta Converse

"Okej, jag sover baaara i tio minuter, sen måste jag upp och plugga". Nån som känner igen sig? Dom där tio minutrarna blir aldrig bara tio minuter.

Nu har jag pallrat mig upp men plugga gör jag inte för det. Det här pillrar jag med istället.
Det kan vara dålig trött-humor, men åh vad jag älskar John Lemon tröjan!


Hade jag fått bestämma hade jag haft Converse i alla färger som finns.

Men kul hade jag

"Jag tror jag ska vara städad i helgen" skrev jag. Jo juste, det blev ju som det blev med det.

Jag fick donken iallafall!








Take me back

Stockholm, sommar, parkhäng, goa människor, inte lika go öl och underbara dagar.

Ingen vet

Spelar det nån roll? Nej kanske ingen, kanske allt egentligen.

Ögongodis

I vår är en beställning från Forever 21 på sin plats. Jag har suktat efter deras kläder i flera år men tullen har varit så jäkla dyr! Nu skickar dom från vårt kära England istället för USA så nu har tullen försvunnit. Frakt är det enda man behöver betala.
Bra va?

Åh, vår vår kom nu!

RSS 2.0