Tallest man on earth

Jag har fått en ny älskling i musikväg - The tallest man on earth

Det mest underbara ljud jag hört, med bara sin röst och en gitarr. När jag säger att han slår Lars Winnerbäck, som varit min favorit sedan urminnes tider så förstår ni storheten i denne man!

Påsklovet och så vidare

Jag ser att statistiken håller i sig trots mitt uppehåll. Gör ni inget vettigt på dagarna kära ni? Det gör jag. Har the time of my life just nu känns det som. Så jäkla lycklig och sprudlande glad hela tiden och det är på tiden tycker jag! Har dock åkt på en förkylning och en förmodad urinvägsinfektion. Men det är smällar man får ta.

Vill ni se vad jag gjort på senaste? Here it goes!

Studentfest. När jag tappade skon, ni vet. Det var tema S och jag var skurk. Eller försökte iallafall.

Åkte till Tällberg och jobbade på Green Hotell i fyra dagar med turismklassen. Kan lätt påstå att det var i klass med Londonresan och Athenresan vi gjort under vår gymnasietid!

Snokade i de lite finare rummen. SÅ. JÄVLA. FINT.

Sen var det hem, in i duchen och snabbt ner till Sarah för den årliga, traditionella, obligatoriska superawesome tredagars-påskfesten, där man träffar gamla vänner och får nya vänner. Årets höjdpunkt, slår aldrig fel.

 

Det syns inte på bilden, men jag förlovade mig också. Med Bennyboy. Allt kan hända på Sarahfest!

Spöade skiten ur mina vänner på kubb.

Åkte till Västerås på Valborg över dagen med Sussi och Emma. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv, så kvällen blev ingen höjdare. Men vad gör det om hundra år?!

Och så har jag åkt maassa massa bilturer med mina vänner och colan.

Ringen! Hahaha. Fast ska få en annan ring någon dag lovade min soon to be man, då jag hade denna ringen på mig redan innan jag träffade han. Ville lura alla och säga att jag var förlovad för att se reaktionerna. Ehe. Och nu är jag det! Så det kan bli, va?

 

RSS 2.0