Yesterday

Igår var det skoterns dag. Eller bara ännu en dålig ursäkt för alla bönder att få supa sig redlösa. Det blev krogen för min del. Kvällen innehöll skålar med grymma brudar och grabbar och, såklart, dansken Torsten också tydligen. Fast först åt jag en fancy middag tillsammans med Sarah- pizza med vitlökssås. Inte mitt smartaste drag för kvällen kanske, men gott var det.


Förrätt, pizzasallad.


Elinor.


Emma.


Söta paret!


Elinor har missuppfattat det här med öl- man ska dricka ur flaskan, inte äta den.


Sussi och Micke.


Glada grabbar och en jäkla massa öl.


Ett gäng med glada tjejer!


Mer happy people.


Ja jo, jag var väl där också. Och kul hade jag.


Kommentarer
sussi

FAN VAD JAG NJUTER AV ATT VARA BONDE ISÅFALL HAHA! :D It's alright to be a redneck

It's alright to drive around in a dirty old truck



http://www.youtube.com/watch?v=whNIWUQGwj0

2010-11-01 @ 19:25:15
Meli

Haha, bara bra det Sussi ;)

2010-11-01 @ 19:52:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0