Liten blev stor.

I fredags blev lilla Sarah 18 år. Det firade vi med en klassisk Sarahfest i fredags och krogen i lördags. Skänker ett tack till Nicklas som tog hand om min kamera hela helgen då jag var liite oförmögen till det själv. Ehe.
Här är ett urval av bilderna han tog i fredags! (Tror jag ska hyra honom som personlig kameraman. Med honom får ju kameran också vara med hela kvällen.)


Sanna var glad.


Jag var kalas.


Kalasungen.


Nicklas och Sarre (ehe).


Partypepp.


Partypepp.


Partypepp.


Tog förvånadsvärt många sånna här kort. What's up with denna pose, Meli?


Pickabooooo.


Kepsmeli kom fram. Jag har en tendens att ta kepsar när jag är lite på lyset.


Linus!


Spana in mitt plåster. Det är Batman på. Ingen var tuffare än mig!


Och så här ser väl en vanlig efterfest ut. Stackars Simon fick nagellack i ansiktet, kan tänka mig att det inte var alltför trevligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0