2010, första halvåret



2010 tog fart i Gesunda tillsammans med dåvarande pojkvän och fina vänner. På tolvslaget satt vi i slalombacken, med god sikt över alla raketer som skjöts upp runt om Siljan. Det var så jäkla fint!
Helgerna spenderades mest med vänner och pojkvän. Vi var nog i Gesunda och partajade rätt ofta i januari, eller försökte iallafall. Då var jag ju inte 18 år, och till sist slutade de släppa in folk under 18 för att några hade misskött sig eller hur det var. Synd. Det var roligt där.

Nyår


Annat skoj i januari


Februari var i stort sett lika som januari. Skitkallt utomhus var det, det är det enda jag kommer ihåg med säkerhet!


Fest i februari


Well, som ni kan se har jag inga bilder från mars. Jag tofflade nog hela månaden... Hoppsan.


Nu händer det grejer! Våren vågade komma fram tillslut och jag kunde trippa utanför dörren utan att frysa stjärten av mig. Det klassiska tredagars hos Sarah tog plats på påsklovet och som alltid var det ett av årets absoluta höjdpunkter!
Turismklassen gjorde ett försök att åka till Aten, men som ni säkert minns var det ett askmåln i luften en längre tid. Vårt flyg var inställt, men vi åkte ändå till Arlanda ifall att vi skulle komma iväg ändå. Vi kom aldrig iväg i april. Fast vi hade så sjukt kul ändå, berättar mer längre ner!


Fest i tre dar



Vårdag på sanda


Natten på Arlanda var minst sagt intressant. Vi träffade en kille som gick runt på flygplatsen i morgonrock, mitt i natten. Vi stökade och skrek så mycket att en bitter tant började skrika på oss. Då kastade vi maltesers (chokladkulor) på henne. Haha, låter brutalt kanske för hon ville bara sova, men ni skulle hört vad hon sa!



I maj kom vi till Grekland äntligen! Vi hade en jäkla otur med hela resan. Först kom vi inte iväg och när vi väl kom dit blev det nått uppror så hela Aten var i kaos. Men vi klarade oss fint ändå.


De första dagarna gled vi runt mest. Vi guidade varandra som en uppgift i skolan. Besökte Akropolis och olympiastadion bland annat. Jag tror vi gick upp till Akropolis två, tre gånger och det var INTE en nådig väg upp kan jag tala om.


Hälsade på våra lärares moster (?). Hon och hennes familj hade ett så jäkla nice hus, med pool och allting, och de bjöd på världens godaste gyros. MUMMA.


Maj var en god månad



Juni. Skolan slutade, jag fyllde år och jag och Alex gjorde slut. Juni var en så jäkla jobbig månad.

Fantastisk kväll under en jobbig tid


Vi hade maskerad och myskvällar på sanda. Vi dödade myggor och samlade dem i en hög för att räkna dem sen. Hahaha, fy fan...


Vi åkte till peace and love en dag. Fast bara för att vara utanför och partaja. Vi sjöng heartbreak station och träffade kristna människor som bad för oss, och vi hade gråtkalas. Galen kväll alltså.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0